Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Defekt ET05-R008?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Bocznica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reds




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Pią 16:14, 14 Lip 2006    Temat postu: Defekt ET05-R008?

WItam.
Wczoraj byłem w okolicach post.Stawiska.
I zauważyłem przejeźdzającą w strone Szopienic SM42-2251+ET05-R008. ET05 był wyłączony nie mial patyka w górze. Miał końcówki. Oto Foto:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Sob 10:57, 15 Lip 2006    Temat postu:

A może w którymś miejscu na trasie była uszkodzona trakcja elektryczna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reds




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice

PostWysłany: Sob 11:11, 15 Lip 2006    Temat postu:

Daras napisał:
A może w którymś miejscu na trasie była uszkodzona trakcja elektryczna?


Nie możliwe prędzej jechał ET22 z towarem i mu nic nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel Szymański




Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:38, 20 Lip 2006    Temat postu:

Nawalają te CTLowskie maszynki sprowadźone z Czech... W Ciechanowie od dłuższego czasu stoi ET182-001 z powodu grzania osi... A to już muszą przyjechać z Katowic z podnośnikiem, żeby zdjąć mażnicę i zeszlifować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrykos




Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Imielin

PostWysłany: Pią 14:35, 21 Lip 2006    Temat postu:

Nie wiem po co tyle tego złomu sprowadzają jak to ma 40 lat !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel Szymański




Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:11, 21 Lip 2006    Temat postu:

Ba! Ale przewozy mają i to dość niezłe. A, że maszyny im się psują to tylko i wyłącznie ich wina!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MK_Jaworzno




Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Pieczyska

PostWysłany: Pią 15:24, 21 Lip 2006    Temat postu:

Przewozy przewozami, ale wszelkie prywatne pociągi prowadzą w większości przestarzałe lokomotywy, będące w fazie wycofania, bądź skreślone z inwentarza (a prawnie coś takiego jest zabronione!). Tak jak napisał kolega Patrykos są to "złomy", to raz... a dwa to to, że prywaciarze nie tylko eksploatują starocie ale na dodatek o nie nie dbają, bo gdbyby sie o nie w jakiś sposób "troszczyli" to najprawdopodobniej nie było by aż tak źle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 19:27, 24 Lip 2006    Temat postu:

Daniel Szymański napisał:
Ba! Ale przewozy mają i to dość niezłe. A, że maszyny im się psują to tylko i wyłącznie ich wina!


Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Owszem bieżące utrzymanie maszyn, właściwie wykonywane przeglądy PK i PO oraz naprawy bieżące mają spory wpływ, ale nie zapominajmy, że to tylko maszyna. W każdej chwili może spalić się stycznik, uszkodzić silnik bądź wystąpić jakaś inna usterka. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dysyć poważną usterką eliminującą lokomotywę na dłuższy czas jest uszkodzenie łożyska silnika trakcyjnego ( dosłownie jego zatarcie ) oraz w mniejszym stopniu opalanie stożka izolacyjnego wirnika silnika trakcyjnego.

BTW ET05-R008 w pełni sprawną widziałem w sobotę na torach odstawczych stacji Sosnowiec Jęzor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał




Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:37, 26 Lip 2006    Temat postu:

To wczoraj widziałem jak ET22-R003 ciągneło ET22-R004. Czyżby R004 miał defekt??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrykos




Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Imielin

PostWysłany: Śro 17:35, 26 Lip 2006    Temat postu:

Niedokońca !! Może to był podsył na jakąś stację gdzie stoją dwa składy i jeden bierzę 003 a drugo 004

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Bocznica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin