Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

EU43

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Pon 10:34, 05 Maj 2008    Temat postu: EU43

Na chwilę obecną PKP Cargo posiada 6 maszyn tego typu:

Stan na 05.05.2008:

EU43-001 (nowe logo i okleina PKP Cargo) - ruch towarowy
EU43-002 - ruch towarowy
EU43-003 - ruch towarowy
EU43-004 - ruch towarowy
EU43-005 - ruch towarowy
EU43-006 - ruch towarowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:38, 05 Maj 2008    Temat postu:

A szybkich elektrowozow to tak im zbywa WSTYD I SKANDAL używać ich do ruchu towarowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:14, 05 Maj 2008    Temat postu:

Xped napisał:
A szybkich elektrowozow to tak im zbywa WSTYD I SKANDAL używać ich do ruchu towarowego.


Nie za bardzo wiem, co masz na myśli. PKP Cargo docelowo będzie obsługiwać wyłącznie przewozy towarowe, więc po co mieliby pchać te maszyny w ruch pasażerski?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:14, 06 Maj 2008    Temat postu:

Są to lokomotywy dużych prędkości i dzięki nim można byłoby wspomoc CMK-ę. i Warszawa - Poznań bo ostatnio coś dziewiątki nie nadążają. a do brutta chyba nie trzeba aż 200km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Wto 17:53, 06 Maj 2008    Temat postu:

Xped napisał:
Są to lokomotywy dużych prędkości i dzięki nim można byłoby wspomoc CMK-ę. i Warszawa - Poznań bo ostatnio coś dziewiątki nie nadążają. a do brutta chyba nie trzeba aż 200km/h.



Traxxy w Polsce mają dopuszczenia do prędkości 140km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:48, 07 Maj 2008    Temat postu:

W każdy razie lepiej byłoby dać do brutta EU07 a EU43 do osobowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:39, 07 Maj 2008    Temat postu:

Xped napisał:
W każdy razie lepiej byłoby dać do brutta EU07 a EU43 do osobowych.


Czytaj ze zrozumieniem. Za chwilę PKP Cargo i PKP PR to będą dwie różne "bajki". Jak pisałem wcześniej, docelowo PKP Cargo nie będzie w ogóle obsługiwać pociągów pasażerskich, więc nie widzę celowości kierowania tych pojazdów do ruchu pasażerskiego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:26, 07 Maj 2008    Temat postu:

EU07-457 napisał:
. Za chwilę PKP Cargo i PKP PR to będą dwie różne "bajki". Jak pisałem wcześniej, docelowo PKP Cargo nie będzie w ogóle obsługiwać pociągów pasażerskich, więc nie widzę celowości kierowania tych pojazdów do ruchu pasażerskiego.
Po co więc sprowadzać lokomotywy dwusystemowe który wg zamiarów wykorzystywany miał być do pasażerskiego ruchu przygranicznego, skoro jego "funkcje" nie będą wykorzystywane. Na PKP było już wiele paradoksów ale tego nie mogę zrozumieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 13:12, 08 Maj 2008    Temat postu:

Xped napisał:
Po co więc sprowadzać lokomotywy dwusystemowe który wg zamiarów wykorzystywany miał być do pasażerskiego ruchu przygranicznego, skoro jego "funkcje" nie będą wykorzystywane. Na PKP było już wiele paradoksów ale tego nie mogę zrozumieć.


EU43 były wzięte w leasing z zamiarem obsługi ruchu towarowego, a nie - jak piszesz - przygranicznego ruchu pasażerskiego. Pierwsze pociągi już wjechały na stronę niemiecką bez zmiany lokomotywy na granicy PKP - DB.
Nie rozumiem dlaczego się tak uparłeś na te przewozy pasażerskie, skoro nawet w planach nie było przekazania tej serii do obsługi tego rodzaju pociągów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:38, 08 Maj 2008    Temat postu:

Gdyż miały być pierwotnie(podczas produkcji) do tego przeznaczone. Ale jesli już jest jak jest to niech będzie. Muszę liczyć na to że szybkie loki zakupi IC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek2




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Iławy

PostWysłany: Wto 13:12, 01 Lip 2008    Temat postu:

Lokomotywy EU43 nigdy niebyły kupione , są dzierżawione przez PKP Cargo od Angel Trains i przez jakiś bank niemiecki .
PS Mój tata ma kolege co jechał na EU43 :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qba




Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 11:46, 02 Lip 2008    Temat postu:

Witam,

a do pasażerskich PKP Intercity, też kupuje nowe lokomotywy - Simensy :-)

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam

Qba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xped




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:48, 02 Lip 2008    Temat postu:

Qba napisał:
Witam,
a do pasażerskich PKP Intercity, też kupuje nowe lokomotywy - Simensy :-)

Ten wątek został poruszony w innym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin