Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Wasza ulubiona lokomotywa.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Bocznica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
15411




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:57, 14 Lip 2006    Temat postu:

Trudne pytanie, bo wszystkie polskie loki sa piekne. Jednak najbardziej przemawia do mnie ta jedyna, co ciagnie Jantara (15411) - SU46.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k_rider
Fotograf kolejowy



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew Miasto

PostWysłany: Pią 23:08, 14 Lip 2006    Temat postu:

AdrianD napisał:
k_rider napisał:
linii (Kluczbork-Poznań). Kiedyś można było spotkać jeszcze ET41, ale to już nie te czasy...


Najbliżej jamniki masz w Ostrowie Wlkp.

Ostatnio to nawet w Ostrowie jamnika nie uswiadczysz... Nie wiem, czy są tam jeszcze na stanie czy może zostały gdzieś oddelegowane, tak bardzo w temacie nie jestem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k_rider
Fotograf kolejowy



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew Miasto

PostWysłany: Pią 23:14, 14 Lip 2006    Temat postu:

Reds napisał:
ALe to co ET41 niejeździ już z cięzkimi pociągami węglowymi do Świnouścia i tam na statki do Finlandii? Lub gdzieś indziej.

Napewno jeżdżą ale już nie tą linią (Kluczbork-Poznań). Najcięższy skład jaki ostatnio tu widziałem to byk+25 ładownych eaosów. Ale to jest temat na inny post.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MK_Jaworzno




Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Pieczyska

PostWysłany: Pią 23:15, 14 Lip 2006    Temat postu:

AdrianD napisał:
To co uwielbiam czyli ciężkieeeeeee brutto i 3M62 w akcji


Czekaj ja Ci pokaże ciężkie brutta i loki:
[link widoczny dla zalogowanych]
3M62U to pryszcz w porównaniu z tym gigantem liczącym zaledwie 9000KM
że już o tym nie wspomne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta bestia natomiast, jest 2krotnie mocniejsza od samego 3M62U ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Pią 23:18, 14 Lip 2006    Temat postu:

Ale u Ruskich takie loki to potrzebne są na pokonywanie tej całej Syberii, a trakcji tam na pewno się nie znajdzie. W Polsce tych maszyn na pewno nie zobaczysz i nie usłyszysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MK_Jaworzno




Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Pieczyska

PostWysłany: Pią 23:52, 14 Lip 2006    Temat postu:

No tak, przepraszam, że odbiegłem od tematu. Hmmm moją ulubioną maszyną jest... i mam dylemat, bo oczywiście nie ma to jak nasz rdzenny polski tabor, ale ostatnio ogromne wrażenie i podziw wzbudza we mnie Ludmiłka 232 NIEZIEMSKA MASZYNA ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andrev1989




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 1:11, 15 Lip 2006    Temat postu:

Te ruskie maszyny to jakieś takie nijakie, oczywiście nie mówię tutaj o Gagarach i Tamarach, te dwa loki są super. Mam tylko jedno pytanie dot. tych loków, czy ine były sprowadzane do Poslski, czy produkowane u nas na ruskiej licencji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Sob 10:55, 15 Lip 2006    Temat postu:

Na wikipedii napisano, że była produkowana na Ukrainie w Ługańsku (dawniej ZSRR) i była do Polski importowana.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk.K




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 11:40, 15 Lip 2006    Temat postu:

Ja tez lubię ciężkieeee brutto :)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Sob 11:53, 15 Lip 2006    Temat postu:

Patryk.K napisał:
http://ciemny.pl/walls/DSC09173-1024.jpg

Wow, niezły skład, 4 gagariny, 2 ciągnące!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
defiler




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Herby Stare

PostWysłany: Sob 16:07, 15 Lip 2006    Temat postu:

Moja ulubiona lokomotywa jest ET22-1059 z CM Skarżysko-Kam. Dlaczego ? Po prostu mam ogromny sentyment do tej maszyny. Jak sobie przypomne jak targała sklady cystern z plynna siarka kikanascie lat temu... ( jeszcze bez wagonow ochronnych ) echh :) az sie lezka w oku kreci ;) Kiedys tez bardzo lubiłem ET22-129, szkoda ze juz nie istnieje :(

Korzystajac z okazji: Poszukuje zdjec lokomotywy ET22-1059 i 129. Bylbym niesamowicie wdzieczny za takie foty.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk.K




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 8:02, 17 Lip 2006    Temat postu:

No cóż tu dużo mówić ,poprostu ET22 ,dlaczego?
defiler napisał:
mam ogromny sentyment do tej maszyny.
i to nie do konkretnego numeru tylko do całej serii :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 10:18, 17 Lip 2006    Temat postu:

k_rider napisał:
Ostatnio to nawet w Ostrowie jamnika nie uswiadczysz... Nie wiem, czy są tam jeszcze na stanie czy może zostały gdzieś oddelegowane, tak bardzo w temacie nie jestem.


Jak bywam w Zakładzie Taboru w Ostrowie Wlkp. to widuję ET41 z CM Łazy lub Czechowic odstawione na terenie lokomotywowni. Tak więc jakieś pociągi do Ostrowa muszą prowadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k_rider
Fotograf kolejowy



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew Miasto

PostWysłany: Pon 15:52, 17 Lip 2006    Temat postu:

Gigabyt napisał:
k_rider napisał:
Ostatnio to nawet w Ostrowie jamnika nie uswiadczysz... Nie wiem, czy są tam jeszcze na stanie czy może zostały gdzieś oddelegowane, tak bardzo w temacie nie jestem.


Jak bywam w Zakładzie Taboru w Ostrowie Wlkp. to widuję ET41 z CM Łazy lub Czechowic odstawione na terenie lokomotywowni. Tak więc jakieś pociągi do Ostrowa muszą prowadzić.

Być może prowadzą pociągi ze Śląska tylko do Ostrowa, a być może czekały na naprawę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Pon 18:12, 17 Lip 2006    Temat postu:

Od strony Kępna do Ostrowa codziennie przyjeżdżają około 3-4 brutta na jamniku, a te na szopie raczej nie czekały na naprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Bocznica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin