Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

ET22
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Pią 13:44, 28 Lip 2006    Temat postu: ET22

Ilostan ET22 z mojej strony o bykach:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 10:09, 16 Paź 2006    Temat postu:

To może uzupełnimy spis w aktualne dane

ET22-125 - Zakład Taboru Szczecin
ET22-175 - Zakład Taboru Szczecin
ET22-398 - Zakład Taboru Skarżysko-Kamienna
ET22-1024 - Zakład Taboru Skarżysko-Kamienna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Wto 22:26, 24 Paź 2006    Temat postu:

ET22-212 po zakończonej NR dnia 30 września 2006r. w ZNTK Oleśnica otrzymała zwykłe okrągłe wiadra wyposażone w halogeny, prędzej miała stare kanciaste gary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Pią 13:14, 27 Paź 2006    Temat postu:

No i doczekałem się, po kilku latach przerwy na stan CM Poznań zawitał byczek. Jest nim 22-388, którego dostaliśmy z CM Ostrów. Dodatkowo na stanie pojawić ma się jeszcze 6 maszyn tej serii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Sob 12:00, 28 Paź 2006    Temat postu:

Kolejna maszyna to 22-220, która przeszła z CM Bydgoszcz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 14:40, 28 Paź 2006    Temat postu:

No proszę, nie przypuszczałem, że te plotki okażą się prawdziwe. Chyba Ciebie Adrian to głównie ucieszyło. Ciekawe jakie jeszcze numery przejdą do Poznania i czy ET22 będą obslugiwać pociągi pośpieszne czy przejdą do ruchu towarowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafa




Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard

PostWysłany: Nie 13:47, 29 Paź 2006    Temat postu:

Czyżby aport do Kolei Wielkopolskich? BarT w innym wątku wskazał że ET22-1001 i ET22-1002 mają zostać przekazane do Kolei Wielkopolskich. Cargo takżę się przyłączyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:38, 29 Paź 2006    Temat postu:

zyrafa napisał:
Czyżby aport do Kolei Wielkopolskich? BarT w innym wątku wskazał że ET22-1001 i ET22-1002 mają zostać przekazane do Kolei Wielkopolskich. Cargo takżę się przyłączyć?


Myślę, że może to być na zasadzie sprzedaży EU07 do PR, chyba że Koleje Wielkopolskie nie wchodzą w skład Grupy PKP (nie jestem pewien czy wchodzą), wtedy raczej Cargo nie "pójdzie" na ich sprzedaż (prekazanie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Wto 9:27, 31 Paź 2006    Temat postu:

Wiadomy jest już numer kolejnego poznańskiego byka. Jest nim 22-417, który od dnia 24.10.2006 został przeniesiony z CM Ostrów.

Na chwilę obecną wszystkie lokomotywy serii ET22 należące do Zakładu Taboru w Poznaniu będą obejmowały głównie obiegi na pociągach pasażerskich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Pon 9:32, 06 Lis 2006    Temat postu:

Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz.


ET22 w CM Poznań

ET22-220 ex. CM Bydgoszcz
ET22-388 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-404 ex. CM Bydgoszcz
ET22-417 ex. CM Ostrów Wlkp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 22:23, 06 Lis 2006    Temat postu:

AdrianD napisał:
Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz.


Tak się zastanawiam dlaczego bydgoskie "byczki" przechodzą do Poznania. Czy ma to może jakiś związek z dość głośną jakiś czas temu informacją nt tzw. koncentracji taboru? Chociaz z drugiej strony będąc w pracy widzę w ciągu dnia 3-4 brutta prywaciarzy, więc może to też jest pośrednią przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Wto 9:19, 07 Lis 2006    Temat postu:

EU07-457 napisał:
AdrianD napisał:
Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz.


Tak się zastanawiam dlaczego bydgoskie "byczki" przechodzą do Poznania. Czy ma to może jakiś związek z dość głośną jakiś czas temu informacją nt tzw. koncentracji taboru? Chociaz z drugiej strony będąc w pracy widzę w ciągu dnia 3-4 brutta prywaciarzy, więc może to też jest pośrednią przyczyną.


Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn. Nadal nierozwiązaną zagadką jest fakt, dlaczego to właśnie Ostrów i Bydgoszcz musiała oddać coś swojego a nie np. taka Łódź, w której to ilość maszyn serii ET22 jest dwa razy większa niż w tych wyżej wymienionych CM-ach.


Dzisiaj otrzymałem informacje o kolejnej maszynie. Jest nią ET22-173.


ET22 w CM Poznań

ET22-173 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-220 ex. CM Bydgoszcz
ET22-388 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-404 ex. CM Bydgoszcz
ET22-417 ex. CM Ostrów Wlkp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 11:35, 07 Lis 2006    Temat postu:

AdrianD napisał:
Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn.


Co masz na myśli? Sprzedaż tych 84 siódemek z Cargo do PR? Jeśli tak, to w takim razie inne CM też musiały odchudzić swój ilostan z siódemek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Wto 14:16, 07 Lis 2006    Temat postu:

EU07-457 napisał:
AdrianD napisał:
Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn.


Co masz na myśli? Sprzedaż tych 84 siódemek z Cargo do PR? Jeśli tak, to w takim razie inne CM też musiały odchudzić swój ilostan z siódemek.


Tak dokładnie. Jednak Pawle zauważ, że inne CM, które również oddały swoje siódemki posiadają jeszcze inne elektryki. Poznań jako jedyny w Polsce CM posiada tylko i wyłącznie elektryki serii EU/EP07 - tak, więc zaczęło brakować nam maszyn do obsługi naszych obiegów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EU07-457
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 23:27, 07 Lis 2006    Temat postu:

AdrianD napisał:
[...]zauważ, że inne CM, które również oddały swoje siódemki posiadają jeszcze inne elektryki. Poznań jako jedyny w Polsce CM posiada tylko i wyłącznie elektryki serii EU/EP07


A ET22?

AdrianD napisał:
tak, więc zaczęło brakować nam maszyn do obsługi naszych obiegów.


Czegoś tu nie rozumiem. Przecież jeśli PR przejął / kupił EU07, to tak naprawdę nic się nie zmienia w obiegach. Siódemki jak jeździły, tak dalej będą obsługiwać swoje pociągi. Obsługa trakcyjna również pozostaje ta sama - mechanicy z Cargo.
Czy jesteś pewien, że PR kupiły EU07? W kolejowej prasie nic na ten temat nie zauważyłem, a myślę, że "Głos Maszynisty" na pewno napisałby jakąś wzmiankę o tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin