Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

ET22 2000
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CM Poznań

PostWysłany: Sob 20:57, 15 Lip 2006    Temat postu:

defiler napisał:
AdrianD napisał:
tak jak u nas wprowadzono te żółte patyki na testy kiedyś.


No właśnie, pamietam. Czym one sie rozniły od czerwonych ? Byla w ogole jakas roznica oprocz koloru ?


Tak różniły się one ślizgaczem. W normalnym patyku jest jeden gruby ślizg, co powoduje jego nagrzewanie, a te "żółte" miały dwa ślizgi, co w razie pęknięcia jednego z nich nie wykluczało z użycia całego patyka jak to ma miejsce teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Nie 12:36, 16 Lip 2006    Temat postu:

No to w takim razie czemu się nie przyjęły, skoro były lepsze od obecnie używanych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k_rider
Fotograf kolejowy



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew Miasto

PostWysłany: Pon 15:45, 17 Lip 2006    Temat postu:

Daras napisał:
No to w takim razie czemu się nie przyjęły, skoro były lepsze od obecnie używanych?

Jak znam życie, to pewnie znowu tzw. względy ekonomiczne:-(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k_rider
Fotograf kolejowy



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pleszew Miasto

PostWysłany: Pią 16:03, 04 Sie 2006    Temat postu:

Czy ktoś się orientuje, dlaczego w niektórych typach loków patyki połówkowe są zwrócone ramionami w kierunku ku końcowi pojazdu, a na niektórych do wewnątrz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oelka




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MDM

PostWysłany: Nie 13:57, 06 Sie 2006    Temat postu:

k_rider napisał:
Czy ktoś się orientuje, dlaczego w niektórych typach loków patyki połówkowe są zwrócone ramionami w kierunku ku końcowi pojazdu, a na niektórych do wewnątrz?

To zalezy od konstrukcji odbieraka: czy odbierak powinien byc zasadniczo eksploatowany "z wlosem" czy "pod wlos".

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daras
Administrator



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża / Poznań

PostWysłany: Czw 14:02, 31 Sie 2006    Temat postu:

Odnośnie zdjęcia: są to pantografy dwustopniowe, stosowane są do współpracy z sieciami o znacznych różnicach wysokości.

źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum brutto3200 - towarowe przewozy kolejowe Strona Główna -> Lokomotywy elektryczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin